Gaming sponsors på jagt efter dygtige Wordfeud spillere

Gaming sponsors på jagt efter dygtige Wordfeud spillere

På streaming-platformen Twitch finder man en lang række dygtige gamere. Det gælder i særdeleshed indenfor Counter Strike, Fortnite og FIFA. Men der findes også en niche indenfor Wordfeud.

Nu har gaming sponsors rettet deres kikkert efter Wordfeud spiller. Årsagen kan du se her:

Wordfeud spillere er dygtige

Brands vil gerne forbindes med en god historie. Det kan derfor være en udfordring for nogle mærkevarer at bruge gamere til at promovere deres produkter, idet gamerne spiller et voldeligt spil.

Det er en væsentlig grund for, at gaming sponsors nu søger et nyt terræn af gamers. Og det er i denne sammenhæng at brands har fået øjnene op for kvaliteten blandt Wordfeud spillere:

Ud over at Wordfeud ikke er et voldeligt spil, så er det også et spil, som tiltrækker mange, der gerne vil lave lidt hjernegymnastik. Det betyder, at Wordfeud spillere generelt er både dygtige og intelligente. Det er positive træk, som brands gerne vil forbindes med.

Det er også let at lave en konkurrence via en Wordfeud streamer. Idet følgerne til Wordfeud streameren er gode til ord, så kan man som brand udnytte glæden ved at lave en konkurrence, som tager udgangspunkt i eksempelvis en ordleg.

Gaming sponsors

Gaming sponsors i forhold til Wordfeud dækker over forskellige produktkategorier. Det kan eksempelvis være høretelefoner, som er gode til at holde støj ude, eller gode til at gengive lyden på din favorit musikliste.

Et andet eksempel kunne være en reklame for en smartphone, da Wordfeud spilles på mobile enheder. Derved kan en Wordfeud streamer fortælle sine følgere om, hvor en bestemt smartphone er god til at spille Wordfeud på. Det kunne være, om en ny smartphone har en rigtig god billedegengivelse. Så sidder du og brænder for at blive en gaming influencer, og du enten bruger: Twitch, Mixer eller YouTube som platform til at vise andre, hvad du kan af tips og tricks – så kan du med fordel bruge en influencer platform, hvor gaming sponsors og Wordfeud spillere finder hinanden.